دانلود انیمیشن شاهزاده روم

یازار : Üzüklərin hökmdarı

+0 به یه ن

دانلود انیمیشن شاهزاده روم

شاهزاده روم به جشنواره فجر ایران می‌آید قصه مادر امام زمان(عج), اخبار انیمیشن شاهزاده روم, انیمیشن انیمیشن شاهزاده روم, انیمیشن شاهزاده روم, انیمیشن شاهزاده ,درباره انیمیشنی که رهبر به تماشای ان نشست بیشتر بدانیم  Tongue
انیمیشن شاهزاده روم محصول کشور ایران بوده و دانلود غیر مجاز آن اخلاقی و شرعی نمیباشد .پنچ شنبه شب گذشته، رهبر فرزانه انقلاب به همراه خانواده، فرزندان، عروس ها، دامادها و نوه های شان به تماشای انیمیشن «شاهزاده روم» نشستند.

در زمان اکران این انیمیشن برخی از عوامل نیز حضور داشتند.در پایان نمایش فیلم رهبر فرزانه انقلاب در جمع عوامل فیلم، به کارگردان، تهیه کننده و عوامل این انیمیشن فرمودند: «خیلی خوب بود.»ایشان همچنین انگشتر خود را به هادی محمدیان کارگردان انیمیشن «شاهزاده روم» هدیه کردند.شاهزاده روم» نام یک انیمیشن سینمایی است که با موضوع زندگی مادر امام زمان(عج) در حال تولید در دو گروه انیمیشن سازی «هفت سنگ» و «سلوک افلاکیان» است. انیمیشنی که با هزینه‌ای به مراتب کمتر از انیمیشن‌های مشابه ایرانی و خارجی و با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی در حال تولید است. این انیمیشن که کیفیتی منحصر بفرد در بین انیمیشن‌های ایرانی دارد به صورت 3D ساخته می‌شود و پس از تولید قابلیت اکران در سینماهای ایران و جهان را دارد. سفارش دهنده اصلی «شاهزاده روم» یک موسسه لبنانی است اما این پروژه با همکاری شرکای ایرانی در حال ساخت است.
 
[تصویر:  489726_773.jpg]
 
حجت الاسلام حسن ودود، مدیر مسئول موسسه فرهنگی «سلوک افلاکیان» و حامد جعفری، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی هنری «هفت سنگ» پیش بینی می‌کنند که مراحل تولید این انیمیشن تا پایان نیمه اول امسال کامل شده و «شاهزاده روم» آماده اکران در سینماها شود.
 
[تصویر:  489727_726.jpg]
 
یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند «شاهزاده روم» را از همتایان قبلی خود متمایز کند سرمایه‌گذاری خصوصی این پروژه است. تاکنون تولید انیمیشن‌های سینمایی متعددی توسط نهادهای مختلف در ایران با هزینه‌های میلیاردی کلید خورده است اما تنها «تهران 1500» بود که پس از 5 سال توانست به روی پرده سینما برود. «شاهزاده روم» با بودجه‌ای بسیار کمتر از یک میلیارد تومان در طول 8 ماه آماده اکران می‌شود تا رکوردهای انیمیشن سینمای ایران در انحصار اثری با محوریت امام زمان (عج) باشد.
 
[تصویر:  489728_824.jpg]
 
هادی محمدیان و مهدی پاکدل دو انیمیشن‌سازی هستند که خالقان «شاهزاده روم» محسوب می‌شوند. انیمیشن سازانی که کیفیت اثر فعلیشان را می‌توان از آثار قبلیشان مانند «آی کیو 170» و «مردی که خودش را کشت» پیش بینی کرد.
 
[تصویر:  489729_997.jpg]
 
 
انیمیشن "شاهزاده روم" انیمیشن سینمایی با موضوع مادر امام زمان (عج) است که پیش از این در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و بازخوردهای بسیاری داشت. حالا این انیمیشن در کشورهای عربی از جمله لبنان و عراق اکران شده و مورد استقبال مردم این کشورها نیز قرار گرفته است. این اثر کیفیت منحصر به فردی در بین انیمیشن‌های ایرانی دارد و از ویژگی‌های این کار پرداختن به برهه‌ای از زندگی مادر امام زمان (عج) در روم است.
 
حاشیه ها :
 
آنچه درباره انیمیشن سینمایی شاهزاده روم مورد توجه منتقدان و صاحب نظران سینما قرار گرفت، کیفیت متفاوت آن نسبت به انیمیشن‌های قبلی تولید شده در ایران بود. تا جایی که رسول صدرعاملی به عنوان رئیس هییت انتخاب جشنواره اعلام کرد که نتوانسته‌اند از شاهزاده روم عبور کنند. همچنین حسن ایوبی به عنوان یکی از تدوینگرهای حرفه‌ای سینما در مصاحبه‌های خود عنوان کرد برخی پیشنهادهای کاری خود را رد کرده تا تدوین شاهزاده روم روم را انجام دهد. شاهزاده روم تحت عنوان امیره الروم پیش از اکران عمومی در ایران، در لبنان و عراق به اکران درآمد. در مراسم افتتاحیه اکران شاهزاده روم در لبنان، مسئولین مختلف لبنان از جمله ریمون عریجی وزیر فرهنگ لبنان حضور داشت. عریجی در این مراسم ضمن تقدیر ویژه از سازندگان این اثر، در سخنانی ضمن تجلیل از محتوای بین ادیانی این اثرُ آغاز حمایتهای فرهنگی هنری جمهوری اسلامی ایران از مردم لبنان را مورد تقدیر قرار داد و به نفع دو کشور دانست.

[تصویر:  %D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9%20%D8%A8%D9%87%...%D8%AA.jpg]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.این خلاصه‌ای برای انیمیشنی شریف از قصه‌ی زیبای ازدواج نرجس خاتون مادر امام زمان‌ (عج)است. فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری ساخته شده است و قرار است از 13 آبان‌ماه در گروه سینمایی آزاد اکران شود. 

[تصویر:  postershahzaderom2.jpg]
کارگردان: هادی محمدیان | درام تاریخی | سال تولید: ۱۳۹۴ | تاریخ انتشار: ۱۳۹۴


مدت زمان: ۹۰ دقیقه | نوع فیلم: سینمایی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت: ۴۸۰ p +720p

فرمت: MKV | حجم: مگابایت | محصول کشور ایران

خلاصه داستان:

این انیمیشن توانمند و نو آور داستانش درباره شاهزاده ای مسیحی و خوش چهره است که در طی اتفاقاتی به یکی از کشور های اسلامی می‌ آید و در نهایت مادر امام ( زمان ) عصر عجل‌الله می شود که داستانی بسیار دراماتیک دارد . . .

صدای شخصیت های داستان انیمیشن شاهزاده روم : حسام محمودی، باران کوثری، هومن سیدی، نگار عابدی، فرید سجادی حسینی، سهیلا گلستانی، هوتن شکیبا، حسین امیدی و سمانه وفایی

توضیحات و اخبار این اثر:

هادی محمدیان و مهدی پاکدل کسانی هستند که این عصر زیبا و پور مفهوم را ساخته اند که در این زمینه در ایران جزو نخبگان هستند…چندی پیش رهبر معظم انقلاب به همراه خانواده، فرزندان،و نوه های شان به نظاره این انیمیشن سینمایی پرداختند و لبخند رضایت بر لبان ایشان حاکی از دست مریضا به دست اندرکاران این اثر بود.